"Třeba značka Hollandia se do rebrandingu pustila i proto, aby značku zatraktivnila pro mladší konzumenty. A jak uvedl na konferenci Jan Škoda, marketingový manažer Hollandia, za rebrandingem ve firmě stojí zhruba rok a půl intenzivní práce. Výsledkem byla i odvážná kampaň na jogurty se slogany jako „Moje máma byla kráva“ nebo „Nejsem žádnej cukrouš“."
Takovéto "zatraktivňování" značky pro mladší konzumenty ale zároveň vede k zneatraktivňování značky pro starší konzumenty, kteří by předpokládali reklamu na vyšší úrovni než jsou doposud ještě nezvádnuté vyjadřovací projevy mláděte druhu homo sapiens sapiens pragensis.
A nyní vzkaz panu Janu Škodovi.
Jazejk českej nejni hezkej. Oproti tomu, zvukomalebný spisovný jazyk český je neskutečně bohatý a hezký. Také se zamyslete, jaký příklad chcete mladším konzumentům dávat. Pokud byste chtěli ještě více zatraktivňovat, nějaká vulgarita by byla možná ještě úspěšnější, "no né vole"?