Názory k článku Víte, po čem vaši zákazníci nejvíc touží? Modelujte značku pomocí archetypu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2018 12:31

    Niemand (neregistrovaný)

    "Třeba značka Hollandia se do rebrandingu pustila i proto, aby značku zatraktivnila pro mladší konzumenty. A jak uvedl na konferenci Jan Škoda, marketingový manažer Hollandia, za rebrandingem ve firmě stojí zhruba rok a půl intenzivní práce. Výsledkem byla i odvážná kampaň na jogurty se slogany jako „Moje máma byla kráva“ nebo „Nejsem žádnej cukrouš“."

    Takovéto "zatraktivňování" značky pro mladší konzumenty ale zároveň vede k zneatraktivňování značky pro starší konzumenty, kteří by předpokládali reklamu na vyšší úrovni než jsou doposud ještě nezvádnuté vyjadřovací projevy mláděte druhu homo sapiens sapiens pragensis.

    A nyní vzkaz panu Janu Škodovi.
    Jazejk českej nejni hezkej. Oproti tomu, zvukomalebný spisovný jazyk český je neskutečně bohatý a hezký. Také se zamyslete, jaký příklad chcete mladším konzumentům dávat. Pokud byste chtěli ještě více zatraktivňovat, nějaká vulgarita by byla možná ještě úspěšnější, "no né vole"?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).