Vítězem soutěže Web Top100 se stala Česká pošta. V soutěži bylo hodnoceno celkem přes 210 webů, což je zatím nejvíce v historii soutěže. Česká Pošta se oproti loňsku posunula z osmého místa. Stříbrná příčka patří firmě Czech Coal a v loňském roce vítězná prezentace společnosti ČEZ skončila nyní na třetím místě. O výsledcích soutěže rozhodovala odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání.
Své vítězství obhájily v žebříčcích Finance, resp. Obchod společnosti Hypoteční banka a FREEPORT LEISURE (CZECH REPUBLIC). V ostatních oborech se pořadí oproti loňsku zamíchalo. Zdá se, že prezentace, které dříve v soutěži vyhrávaly, letos ztratily svou neohroženou pozici. Naopak dříve hůře hodnocené weby na sobě značně zapracovaly, což se promítlo také do výsledků,
komentoval výsledky Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web, která soutěž pořádá. Zároveň dodal, že doporučuje všem soutěžícím, aby do příštího ročníku neusnuli na vavřínech a i nadále se snažili své prezentace vylepšovat.