Vodafone hledá odvážné podnikatele

28. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Vodafone chce mezi svými firemními klienty najít zajímavé podnikatelské příběhy. Podnikatelé se mohou nominovat sami nebo kdokoliv může nominovat svou favorizovanou firmu. V druhém případě k tomu ale potřebuje souhlas nominovaného podnikatele. Šanci mají malí a střední podnikatelé ze všech oborů. A to buď začínající nebo již zavedení, kteří měli zajímavý a neotřelý podnikatelský nápad. Posledním dnem pro možné nominace bude 15. květen. Jedinou podmínkou je skutečnost, že je nominovaná firma firemním klientem operátora Vodafone. Výherce pak čeká především medializace a zveřejnění jeho příběhu.

Cílem projektu je inspirovat k podnikání. Součástí projektu bude i edukační kampaň v podobě poradny pro začínající podnikatele, kterým chceme dát pár dobrých tipů, aby nemuseli začínat na koleně, upozornil Martin Pejša, ředitel taktického marketingu pro firemní zákazníky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).