Vodafone chce mezi svými firemními klienty najít zajímavé podnikatelské příběhy. Podnikatelé se mohou nominovat sami nebo kdokoliv může nominovat svou favorizovanou firmu. V druhém případě k tomu ale potřebuje souhlas nominovaného podnikatele. Šanci mají malí a střední podnikatelé ze všech oborů. A to buď začínající nebo již zavedení, kteří měli zajímavý a neotřelý podnikatelský nápad. Posledním dnem pro možné nominace bude 15. květen. Jedinou podmínkou je skutečnost, že je nominovaná firma firemním klientem operátora Vodafone. Výherce pak čeká především medializace a zveřejnění jeho příběhu.
Cílem projektu je inspirovat k podnikání. Součástí projektu bude i edukační kampaň v podobě poradny pro začínající podnikatele, kterým chceme dát pár dobrých tipů, aby nemuseli začínat na koleně,
upozornil Martin Pejša, ředitel taktického marketingu pro firemní zákazníky.