Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Prohlédněte si ho

24. 7. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Designově vyladěné call centrum otevřela v Ústí nad Labem společnost Vodafone. Prohlédněte si jednotlivé prostory, které disponují i relaxační zónou.

Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Chce tak odlehčit práci svému hlavnímu call centru, které se nachází v Chrudimi. V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků, přičemž jejich počet by se měl do konce roku zvýšit na 100. 

Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu. 

Čtěte také: Podívejte se na nové vlaky LEO Express. Právě procházejí v Česku testováním

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností, říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).