Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Chce tak odlehčit práci svému hlavnímu call centru, které se nachází v Chrudimi. V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků, přičemž jejich počet by se měl do konce roku zvýšit na 100.
Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.
Čtěte také: Podívejte se na nové vlaky LEO Express. Právě procházejí v Česku testováním
Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností,
říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.
Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.