Názor k článku Vodafone otevřel v Ústí nad Labem své druhé call centrum. Prohlédněte si ho od JKL - Na těch fotkách to vypadá jako v kriminále!...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 7. 2012 0:50

    JKL (neregistrovaný)

    Na těch fotkách to vypadá jako v kriminále! Hnus velebnosti...

    A v dnešní době už jsou call-centra stejně přežitek. Já používám ve firmě VIRTUÁLNÍ CALL CENTRUM.

    Zaměstnanci pak jenom nechám domů zavézt Internet, nechám mu poslat už předkonfigurovaný router s VoIP výstupem, telefon s headsetem a notebook s příslušenstvím. On si to jenom vybalí, zapojí a jede :-).

    Takových lidí mám cca 25 a je to o hodně lepší než vlastní call-centrum, protože šetřím za pronájem nějakých prostor, zaměstnanci nepotřebují dopravu, pracovat mohou klidně v pyžamu nebo v létě jenom v trenýrkách :-D
    Navíc klidně mohou vstát 5 minut před začátkem pracovní doby a je to OK :-).

    Jediné náklady je platit jim připojení k Internetu, ale to je minimum oproti vydržování několika místností a zázemí. Navíc po pracovní době mohou připojení využívat i k soukromým účelům, takže mají Internet grátis :-).

    Na různé infolinky a podobně jsou virtuální call centra mnohem lepší než fyzická. A k tomu mám VYSOKOU KVALITU ZVUKU. Protože všichni operátoři jsou v místnosti sami a zákazník není rušen okolním šumem a 100 dalšími hovory jiných operátorů - jako ve fyzickém call centru.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).