Na těch fotkách to vypadá jako v kriminále! Hnus velebnosti...
A v dnešní době už jsou call-centra stejně přežitek. Já používám ve firmě VIRTUÁLNÍ CALL CENTRUM.
Zaměstnanci pak jenom nechám domů zavézt Internet, nechám mu poslat už předkonfigurovaný router s VoIP výstupem, telefon s headsetem a notebook s příslušenstvím. On si to jenom vybalí, zapojí a jede :-).
Takových lidí mám cca 25 a je to o hodně lepší než vlastní call-centrum, protože šetřím za pronájem nějakých prostor, zaměstnanci nepotřebují dopravu, pracovat mohou klidně v pyžamu nebo v létě jenom v trenýrkách :-D
Navíc klidně mohou vstát 5 minut před začátkem pracovní doby a je to OK :-).
Jediné náklady je platit jim připojení k Internetu, ale to je minimum oproti vydržování několika místností a zázemí. Navíc po pracovní době mohou připojení využívat i k soukromým účelům, takže mají Internet grátis :-).
Na různé infolinky a podobně jsou virtuální call centra mnohem lepší než fyzická. A k tomu mám VYSOKOU KVALITU ZVUKU. Protože všichni operátoři jsou v místnosti sami a zákazník není rušen okolním šumem a 100 dalšími hovory jiných operátorů - jako ve fyzickém call centru.