Vodafone se musí konkurentům omluvit za parohy

10. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Minimálně na několik stovek tisíc korun vyjde vtípek společnosti Vodafone, při kterém na billboardech svých konkurentů nasazoval falešné sobí parohy. Rozhodl o tom soud, proti jehož rozhodnutí se mobilní operátor chce odvolat. Zároveň zdůrazňuje, že rozhodnutí není pravomocné.

Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme. Pokud bychom snad nakonec měli omluvu zveřejnit, uděláme to velmi rádi a bez hvězdiček, háčků či triků, komentoval rozhodnutí soudu Miroslav Čepický, mluvčí Vodafonu.

Podle soudu se Vodafone musí omluvit T-Mobilu v denících Mladá fronta Dnes, Hospodářské noviny a v Blesku. Omluva by měla mít formu půlstránkového inzerátu, která bude otištěna ve třech po sobě jdoucích vydáních. Telefónice O2 se operátor omluví pouze v deníku Mladá fronta Dnes a Blesku. Oba konkurenti Vodafonu přijali rozhodnutí soudu pozitivně.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).