Vydavatelé tištěných periodik v loňském roce navýšily čisté příjmy z inzerce. Oproti roku 2006 je to navýšení o 1,4 procenta na 8,58 miliardy korun.
Během pěti let se inzertní příjmy vydavatelů zvýšily o čtvrtinu. Vyplývá to z průzkumu společnosti PricewaterhouseCoopers.
Ve srovnání hrubých příjmů z inzerce za loňský rok jednotlivých vydavatelů si první místo udržela Mafra s 3,02 miliardy korun, což je o 2,4 procenta méně než o rok dříve. Druhá příčka patří Vltava-Labe-Press (VLP), jejíž hrubé příjmy z inzerce loni vzrostly o osm desetin na 2,53 miliardy korun, a oproti roku 2006 si tak polepšila o jednu příčku na úkor Ringieru. Ten byl loni třetí s 2,5 miliardy, což znamená ve srovnání s rokem 2006 pokles o 1,7 procenta.