Vydělávejte peníze s Kofolou. Spouští nový fast food NAGRILU. Podívejte se

10. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kofola se pustila do byznysu rychlého občerstvení. V úterý otevírá svůj první fast food. Rozšiřovat se chce pomocí franšíz v Česku i na Slovensku.

Nápojářský koncern Kofola otevírá v úterý svou první restauraci rychlého občerstvení. Zakládá si na kvalitě surovin i zdravém životním stylu. První sendviče mimo jiné v tmavém pečivu budou moci ochutnat zákazníci v pražské Jindřišské ulici.

Čtěte také: 132 českých značek nabízí franšízu. Už jste si vybrali tu svou?

Restaurace bude mít na denním menu polévky, grilované kuřecí maso, sendviče a dezerty včetně kompletního nápojového portfolia od Kofoly. Ta slibuje, že nabízené kuřecí maso je dodáváno lokálními chovateli. Strávníci mají navíc perfektní přehled o přípravě grilovaného masa, protože do kuchyně je zcela volný výhled. Tvůrci konceptu NAGRILU mysleli i na to, že každý zákazník má jiné chutě, takže připravili tři různé druhy doma vyráběných marinád, včetně těch pálivých, uvedla Jaroslava Musilová, PR Manager Kofola Československo.

Zároveň upřesnila, že jídla jsou upravována pouze grilováním, pečením či vařením. Od amerických fast foodů se chce odlišovat především čerstvostí a šetrným způsobem zpracování. 

Čtěte také: Začněte podnikat s franšízou. Máte na výběr až ze 246 konceptů

K restauraci rychlého občerstvení se Kofola dostala přes bary čerstvých šťáv pod názvem UGO. Značka UGO nás hodně naučila o zdravějších nápojích i o provozování sítě s rychlým občerstvením pro náročnější zákazníky a konečně, jsme si vědomi, že pokud chceme růst, musíme se dívat hodně dopředu. Výsledkem této úvahy je nová pilotní restaurace rychlého občerstvení NAGRILU, doplnil Jannis Samaras, generální ředitel společnosti Kofola.

Koncept restaurací NAGRILU ostatně vymyslel tým lidí kolem Marka Farníka, který právě založil a vybudoval síť barů s čerstvými šťávami UGO. Kofola chce s novým fast foodem růst především pomocí franšíz. Do pěti let počítá s desítkami restaurací, které se budou postupně otevírat nejen v České republice ale i na Slovensku.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).