Stát chystá kampaň pro elektronickou evidenci tržeb (EET). Plánuje spoty v televizi, v rádiu i inzeráty. Cílem kampaně je především dosáhnout příznivého přijetí EET širokou veřejností jakožto prostředku k nápravě podnikatelského prostředí a lepšího výběru daní pro veřejné rozpočty a také zajištění včasné informovanosti daňových subjektů o zákonné povinnosti registrovat se do systému e-tržby.
Finanční správa proto vypsala veřejnou zakázku malého rozsahu, v níž poptává zajištění strategie a kreativní části informační kampaně. Uchazeči musejí nabídnout cenu, která nepřesáhne 1 150 000 bez DPH, přičemž dalších 200 000 korun bez DPH činí opční právo zadavatele.
Po vysoutěžení kreativní části bude následovat další veřejná zakázka, která bude již velkého rozsahu, kde již bude Finanční správa poptávat mediální prostor. Není však pravdou, že stát chce utratit 80 milionů korun na tuto informační kampaň, jak se objevilo v některých médiích. Čím méně utratíme, tím lépe. Vše se bude odvíjet od návrhu kreativy. Pokud nám dodavatel kreativy doporučí, že stačí pouze 1 spot v rádiu a 1 spot v televizi po dobu jednoho měsíce, budeme se řídit tímto návrhem. Naším cílem je přinést efektivní kampaň samozřejmě s co nejnižšími náklady,
řekla serveru Podnikatel.cz mluvčí Finanční správy Petra Petlachová.
Čtěte také: „Má dáti. Dal.“ #EET má oficiální logo a nově se má evidenci říkat e-tržby
Ta zároveň upřesnila, jaké podmínky musí dodavatel v rámci zakázky malého rozsahu splnit. Konkrétně se jedná o výčet kreativních výstupů, které budou sloužit jako podklad pro hodnocení jednotlivých nabídek:
- návrh inzerátu pro daňové subjekty (pohostinství a ubytovací služby) ve formátu A4;
- návrh inzerátu pro širokou veřejnost ve formátu A4;
- koncept a bodový scénář edukativního TV pořadu pro veřejnost, v maximální délce 2 minut;
- storyboard a scénář reklamního TV spotu pro veřejnost, v maximální délce 30 sekund;
- scénář rozhlasového spotu pro veřejnost, v maximální délce 30 sekund;
- návrh grafického řešení informačního in-door nosiče pro veřejnost, určeného pro umístění na kontaktních místech zadavatele
Celková ekonomická výhodnost nabídky pak bude hodnocena podle stanovených kritérií. Kreativní část tvoří 40 %, strategická rovněž 40 % a celková cena bude tvořit 20% podíl z celkové nabídky.
Nabídku musejí uchazeči dodat nejpozději do 31. 7. 2015 do 9:00 hod. Další podrobnosti uvádí Finanční správa na svém webu.