Vyhledávače zlepšují informovanost o trhu

28. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Internetové vyhledávače mají podstatnou roli při výběru zboží na internetu. Potvrdila to analýza společnosti Google z prosince 2010. Internetové vyhledávače hrají důležitou úlohu při budouvání povědomí o službě či produktu skrz různá odvětví. Například 96 % oslovených respondentů vypovědělo, že informace o domácích spotřebičích shánějí pouze přes internetové vyhledávače.

Internetový vyhledávač je pro nás klíčovým marketingovým nástrojem, který nám přináší podstatnou část celkové návštěvnosti. Snažíme se ho tedy využívat naplno a v rámci textové reklamy rosteme meziročně zhruba o 100%, což se nám daří díky precizní optimalizaci reklamy, ale též vynalézavosti týmu, dodal Petr Král, marketingový ředitel internetového obchodu Mall.cz

E-shopy se zaměřují zejména na reklamu ve vyhledávání, ale někdy využívají i reklamní síť. Dívají se na internet v první řadě jako na obchodní kanál (přesně si měří efektivitu návratnosti investic) a v druhé řadě posilují svoje postavení na trhu i svou značku a zvyšují tržby pomocí online komunikačních nástrojů, tj. inzerují kontinuálně 365 dní v roce, říká Jiří Lenk, obchodní manažer českého Googlu.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).