S vaším článkem nemohu souhlasit. Venkovní reklamu sice nevypnete, ale zato v její přítomnosti trávíte zpravidla jen krátký okamžik dne - procházíte kolem, projíždíte, nebo reklama projíždí kolem vás. Během těch několika málo okamžiků si adresát reklamy musí všimnout všeho, co nosič obsahuje, na což tvůrci často evidentně nemyslí. I proto se outdoorová reklama opakuje, aby adresát měl více příležitostí ji zaznamenat a vstřebat obsah.
S cílením outdoorové reklamy je to ještě horší - buď cílíte na na obyvatele určitého domu, čtvrti apod., což je pořád hodně heterogenní cílová skupina, i když je menší co do počtu, nebo cílíte na zájmově orientovanou skupinu osob, takže například u fitness centra umístíte reklamy na zdravou výživu, sportovní vybavení apod. - tohoto typu cílení ale většina reklam nikdy nedosáhne a často se o to ani nesnaží. Takže uvidíte reklamu na vegetariánskou jídelnu vedle restaurace vyhlášené svými šťavnatými steaky apod.
Většina outdooru nefunguje právě proto, že je špatně cílená a že ji využívají ti, pro které je jen utracením peněz - má smysl, když budujete nebo posilujete značku, anebo v lokálním měřítku, jinak je její účinnost velmi diskutabilní.
Ne nadarmo se billboardům říká "třísekundová reklama"... To je totiž běžná maximální doba, kterou může řidič auta sdělení věnovat. Samozřejmě se nepočítá třeba taková Jižní spojka, kde je na jeden billboard čas i 15 minut :-)