Názor k článku Výhodou venkovní reklamy je nepřetržité působení na zákazníka od andalla - S vaším článkem nemohu souhlasit. Venkovní reklamu sice...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2009 14:13

    andalla (neregistrovaný)
    S vaším článkem nemohu souhlasit. Venkovní reklamu sice nevypnete, ale zato v její přítomnosti trávíte zpravidla jen krátký okamžik dne - procházíte kolem, projíždíte, nebo reklama projíždí kolem vás. Během těch několika málo okamžiků si adresát reklamy musí všimnout všeho, co nosič obsahuje, na což tvůrci často evidentně nemyslí. I proto se outdoorová reklama opakuje, aby adresát měl více příležitostí ji zaznamenat a vstřebat obsah.
    S cílením outdoorové reklamy je to ještě horší - buď cílíte na na obyvatele určitého domu, čtvrti apod., což je pořád hodně heterogenní cílová skupina, i když je menší co do počtu, nebo cílíte na zájmově orientovanou skupinu osob, takže například u fitness centra umístíte reklamy na zdravou výživu, sportovní vybavení apod. - tohoto typu cílení ale většina reklam nikdy nedosáhne a často se o to ani nesnaží. Takže uvidíte reklamu na vegetariánskou jídelnu vedle restaurace vyhlášené svými šťavnatými steaky apod.
    Většina outdooru nefunguje právě proto, že je špatně cílená a že ji využívají ti, pro které je jen utracením peněz - má smysl, když budujete nebo posilujete značku, anebo v lokálním měřítku, jinak je její účinnost velmi diskutabilní.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).