Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové?
Na letošní konferenci E-Business Forum 27. září zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.
Server Podnikatel.cz, mediální partner konference, pro své čtenáře připravil soutěž o tři vstupenky. Soutěž probíhá od 7. do 12. června 2016.
Princip soutěže:
Napište nám, jakými dárky, bonusy či pozornostmi odměňujete své věrné zákazníky. Své zkušenosti zasílejte na emailovou adresu soutez@iinfo.cz. Z došlých odpovědí vylosujeme tři výherce.
Pravidla soutěže
- Provozovatelem soutěže je společnost Internet Info, s.r.o.
- Soutěž probíhá od 7. do 12. června 2016.
- Ze správných odpovědí budou vylosováni 3 výherci, kteří obdrží vstup na uvedenou akci.
- Podmínkou k získání výhry je uvedení kontaktního e-mailu, který bude využit v souvislosti se soutěží.
- Výherci, kteří se do 3 dnů o cenu nepřihlásí, ztrácejí na výhru nárok.
- Ceny nejsou právně vymahatelné.
- Ze slosování o ceny jsou vyloučeni všichni zaměstnanci společnosti Internet Info, s.r.o., která je pořadatelem soutěže, stejně jako jejich příbuzní.