Zlepšit image polských firem v Česku si klade za cíl nová informační a propagační kampaň polského ministerstva hospodářství s názvem “Made in Poland”. Poláci chtějí kampaní povzbudit české podniky ke spolupráci s polskými firmami jakožto důvěryhodnými a moderními obchodními partnery. Kampaň bude probíhat na internetu a v tisku a zahrnuje i venkovní reklamu a PR aktivity. Kromě Česka poběží též v Německu a na Ukrajině a v příštím roce rovněž v Rusku a Číně.
Čtěte také: Střední Evropě vládnou Poláci, my ale máme nejlepší průměrné obraty
Kampaň má ukázat polské firmy jako konkurenceschopné partnery
Hlavním cílem kampaně „Made in Poland" je zlepšení vnímání Polska. Chceme ukázat světu, že naše země má vlastní zajímavé vývozní speciality, a polské firmy mohou úspěšně spolupracovat se zahraničními partnery,
zdůraznila náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik. Předpokládáme, že informace o polských značkách se prostřednictvím kampaně rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství,
dodala náměstkyně ministra.
Kampaň se zaměřuje na rostoucí potenciál polského hospodářství. „Made in Poland” se snaží ukázat, že Polsko má kompetence, znalosti a výrobky, které jsou konkurenceschopné i na světových trzích. V ČR budou propagovány polské exportní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu.
Kampaň polského ministerstva hospodářství „Made in Poland" je financována z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu podnikání a inovace pro období 2007–2013.