Vylepšit image polských firem v Česku má nová propagační kampaň

1. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: www.sxc.hu
Ilustrační obrázek.
Polské ministerstvo hospodářství připravilo propagační kampaň, která má ukázat polské firmy jako důvěryhodné a moderní obchodní partnery.

Zlepšit image polských firem v Česku si klade za cíl nová informační a propagační kampaň polského ministerstva hospodářství s názvem “Made in Poland”. Poláci chtějí kampaní povzbudit české podniky ke spolupráci s polskými firmami jakožto důvěryhodnými a moderními obchodními partnery. Kampaň bude probíhat na internetu a v tisku a zahrnuje i venkovní reklamu a PR aktivity. Kromě Česka poběží též v Německu a na Ukrajině a v příštím roce rovněž v Rusku a Číně.

Čtěte také: Střední Evropě vládnou Poláci, my ale máme nejlepší průměrné obraty

Kampaň má ukázat polské firmy jako konkurenceschopné partnery

Ilustrační obrázek.
Autor: www.sxc.hu

Ilustrační obrázek.

Hlavním cílem kampaně „Made in Poland" je zlepšení vnímání Polska. Chceme ukázat světu, že naše země má vlastní zajímavé vývozní speciality, a polské firmy mohou úspěšně spolupracovat se zahraničními partnery, zdůraznila náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik. Předpokládáme, že informace o polských značkách se prostřednictvím kampaně rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství, dodala náměstkyně ministra.

Kampaň se zaměřuje na rostoucí potenciál polského hospodářství. „Made in Poland” se snaží ukázat, že Polsko má kompetence, znalosti a výrobky, které jsou konkurenceschopné i na světových trzích. V ČR budou propagovány polské exportní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu.

Kampaň polského ministerstva hospodářství „Made in Poland" je financována z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu podnikání a inovace pro období 2007–2013.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).