Názor k článku Vyplatí se firmě zřídit bezplatnou informační linku? od Patrik Chrz - Já jsem na takové lince pracoval a musím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 12. 2008 7:54

    Patrik Chrz
    Já jsem na takové lince pracoval a musím potvrdit, že je to pro firmu velmi nákladná záležitost. Volají jak děti tak úchyláci (v některých obdobích i 1/3 hovorů).

    Další náklad spočívá v tom, že lidé, když vidí bezplatnou linku, tak nejdříve volají a teprve poté přemýšlejí. Typický hovor: dobrý den, dostal jsem od vás dopis, jé tady je to napsáno, tak nic :)

    Další lidi volají jen aby se vykecali.

    Podle mě je pro firmu výhodnější možnost zpětného zavolání (objednávka přes web, e-mail, SMS, "prozvonění").
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).