Tak třeba O2, Vodafone nebo T-Mobile absolutně nechápu. Stavějí nebo si pronajímají call centra, přitom právě call centrum je naprosto skvělé na na home working!!
Je opravdu jedno, jestli operátorka sedí doma u notebooku a server jí přepojuje hovory na VoIP telefon domů nebo jestli je v nějakém open space u operátora.
Naopak, když je doma, tak je kvalita hovoru neskutečně vyšší, protože s ní v jedné místnosti nemluví 100 dalších operátorů, ale jen ona sama.
Přitom fyzicky nic nepotřebuje... Když náhodou potřebuje kontaktovat nadřízeného, tak prostě hovor podrží a spojí se s ním telefonicky.
Ano, možná to není vhodné hned ze začátku, když se člověk tu práci učí, ale takoví operátoři, kteří pracují například 6 měsíců a déle a nadřízeného musí kontaktovat jednou za několik dní, tak nevidím důvod proč by měli být v open space a ne doma :)