Vlákno názorů k článku Vyplatí se nechat zaměstnance pracovat z domova? Spočítejte si s námi od Dan - Tak třeba O2, Vodafone nebo T-Mobile absolutně nechápu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 9. 2012 11:30

    Dan (neregistrovaný)

    Tak třeba O2, Vodafone nebo T-Mobile absolutně nechápu. Stavějí nebo si pronajímají call centra, přitom právě call centrum je naprosto skvělé na na home working!!

    Je opravdu jedno, jestli operátorka sedí doma u notebooku a server jí přepojuje hovory na VoIP telefon domů nebo jestli je v nějakém open space u operátora.

    Naopak, když je doma, tak je kvalita hovoru neskutečně vyšší, protože s ní v jedné místnosti nemluví 100 dalších operátorů, ale jen ona sama.

    Přitom fyzicky nic nepotřebuje... Když náhodou potřebuje kontaktovat nadřízeného, tak prostě hovor podrží a spojí se s ním telefonicky.

    Ano, možná to není vhodné hned ze začátku, když se člověk tu práci učí, ale takoví operátoři, kteří pracují například 6 měsíců a déle a nadřízeného musí kontaktovat jednou za několik dní, tak nevidím důvod proč by měli být v open space a ne doma :)

  • 4. 9. 2012 12:02

    P2010 (neregistrovaný)

    Protoze v openspejsu jsou sledovani a stresovani neschopnym managerem, ktery by jinak nevedel jak opodstatnit svoji zbytecnou cinnost.

    Uvedomte si, ze v podobnych firmach jsou pracovni vysledky az to posledni co nekoho zajima. Dulezite je hlavne tam sedet a dodrzovat dochazku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).