Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

2. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 258398
Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Měsíc a půl po finančním vyždímání peněženek se nabízí další z možností, jak zvýšit prodej. Svátek Sv. Valentýna, ač není českým svátkem, přináší příležitost, jak láskou a zamilovaností oblblé zákazníky přimět, aby utráceli. A kolikrát i ty nezamilované.

Čtěte více: Valentýn v Česku je předraženým trikem obchodníků. Lásku oslavujeme v květnu


Autor: 258398

Sv. Valentýn, jakožto anglosaský svátek, v našich končinách zcela nezdomácněl. Oslavu lásky a zamilovanosti mají lidé spojenou spíše s 1. májem. Snahy obchodníků se však každoročně objevují. Otázka je, zdali jsou efektivní a přináší kýžený výsledek.

Čtěte více: 3 rady, jak se vydat na cestu k větší kreativitě ve vlastním byznyse

Chce to být originální a nebát se nadsázky

Supermarkety nabízejí speciální valentýnskou nabídku, hotely poskytují valentýnské pobyty a restaurace vám uspořádají skvělou valentýnskou večeři. V tom však není nic originálního. Když už Svátek Sv. Valentýna zákazníka tolik netáhne, chtělo by to něco víc. Jednoduše originalitu a vtip, jak také potvrdila marketingová specialistka Magdalena Čevelová: Kolem Valentýna by mohlo být určitě víc vtipu nebo roztomilé nadsázky. Valentýnská komunikace českých firem, alespoň ta, kterou jsem měla možnost vidět, se bere zbytečně vážně, nebo nemá nápad.

A podobný názor na chybějící originalitu obchodníků má i další z oslovených odborníků na marketing. Slevy bude zřejmě nabízet kde kdo, povrchní emoce také, takže bych viděl šanci v dobrém zpracování a využití nějakého neokoukaného příběhu, třeba z historie, dodává Miloš Toman, marketingový odborník ze společnosti Intuitivní marketing s.r.o.

Inspirujte se vstupními branami do obchodů ve světě nebo originálními nápady druhých: 

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).