Bojkotoval jsem je od začátku, neb kvůli výstavbě svých chrámů kácely stromy a dělali, že to oni ne - na to už se většinou zapomnělo, vždyť to mají tak levné a dobré............ , současnou "Akcí" s umazáním křížů na kostelech Santorini mne jen utvrdili v tom, že jdou za kšeftem přes mrtvoly - a to osobně podporovat opravdu nehodlám, takže milý Lidle - nic se nezměnilo, mé peníze neuvidíš.
Vážený pane,
nevím kolik stromů muselo být (před přibližně 15 lety) pokáceno kvůli tomu že se u nás postavily prodejny Lidl. Nevšiml jste si někdy že na parkovištích u Lidlu byly vysazeny stromy nové?
Osobně to odhaduji na několik kusů, více než 30 jich podle mě rozhodně nebylo.
Kolik z těch stromů by se muselo pokácet tak jako tak, to je další věc, takže bojkotovat něco kvůli takové prkotině zavání trošku paranoiou.
Máte tušení kolik stromů padne při stavbách velkoskladů a podniků na zelené louce, zatímco staré dokonale "zprivatizované" a vytunelované továrny chátrají na předměstích a někdy i přímo uprostřed měst???
Co se týká "aféry" s kříži na letáku..
Nebýt novin, které z toho udělaly div že ne genocidu křesťanstva, nikdo by si toho pravděpodobně ani nevšimnul. Mě osobně to celé přijde jako bouře ve sklenici vody.
Jasně stát se to nemělo, ale tím to pro mě končí.
Do Lidlu chodím léta a chodit tam nepřestanu, protože jsem si zvykl na to že se tam dá nakoupit velmi kvalitní zboží, které se jinde moc nevidí a to za velmi příjemné ceny.
Nevim co se tady porad resi s nejakyma krizkama, ktere jsou nekde umazane. At uz to Lidl myslel jakkoli, u me, a verim tomu i u vetsiny ostatnich zakazniku, se nic nezmeni a budou kupovat dal. U me jsou jednicka a vzdy u nich nakupovat budu bez ohledu na nejake stupidni narazky na to co je a neni na obrazku v reklamnim letaku nebo obalu od coca coly. Vzdyt jde preci o to co je uvnitr a jak to chutna. Tam Lidl vede jak v cene tak i kvalite...jen jestli to nejaky konkurent nezaplatil protoze se Lidlu docela daru..ja jim fandim. Roman
S kvalitou šel Lidl bohužel taky dost dolů a to jsem mu dlouho fandil. Sýry mají na pohled jinou strukturu než dříve. Na povrchu těch žlutých se po delší době sráží barva. Maso je neskutečně předražené. Na XXL akcích kupující nevydělá. Jejich prací gely jsou kvalitativně horší...
Já taktéž využil heslo k objednávce a registraci,neb opravdu už nehodlám přijít odpo do Lidlu a tam už nic není.Nicméně hned jsem si objednal a musím říci že jsem nadmíru spokojený,rychlá komunikace a přístup mě dostalo velmi příjemně,objednal jsem v pátek pozdě večer a balík už mám doma,takže za mě určitě palec nahoru,vše proběhlo v pořádku a rychle :-)
Měl bych připomínku na "úpravu "prodejních prostor.Absolutně nepřehledné,druhy stejného typu (zelenina,konzervy)na opačných stranách prodejny.O zboží nevědí ani TI,kteří zboží vyrovnávají,doplňují.Je v tom velký chaos,který nás připravuje o čas a radši jdu nakoupit do Penny či Kauflandu,i když i tam je nyní po přemístění zboží nepřehledno. Myslím si že by uspořádání zboží mělo být určitě jiné.
Můžu Vám říci, že do Německa jezdím nakupovat a mimo jiné i do Lidlu. A dle mého názoru, je německé zboží lepší než české, i když je "vyrobené" v Česku. Kolikrát si myslíte že je to české a ono je to polské. Mě nejde o cenu, koupím i dražší zboží, což se nestane, protože je tam vše levnější, ale hlavně kvalitnější. Až budou české výrobky stejně kvalitní jako ty německé, budu nakupovat také české výrobky. Jediný český výrobek, který si koupím je jogurt hollandia o kterém opravdu vím, že je český a bez chemie.
Ja osobne mam Lidl rada.oproti vetsim supermegamarketum tam koupim co potrebuju a nemam v kosiku nakup kterej ani nepotrebuju nez se dostanu k jidlu. navykli jsme si na urcite veci a ty jsou porad.obleceni je kvalitni(vyzkouseno na detech:-))a hlavne(asi budu vypadat jako blazen)v tom obchode je teplo a neklepu se tam zimou.takze doufam ze tam nemam chybu a na Lidlu si trvam
Nákup v lidl-shopu už nikdy více... To že nedodržují termíny budiž, opravdu by se člověk mohl domnívat, ze na nápor lidi nebyli v e-shopu připraveni... Moje zkušenost zboží objednáno 5.10.2017 u všech položek v košíku uvedeno dodání do 3 dnu. Po par dnech přišel omluvny e-mail, ze nebudou stíhat, ale vyřídí co nejrychleji... 16.10. juchuuuu e-mail s textem vaše objednávka předána přepravci PPL s číslem dodávky abych si mohla sledovat a od té doby nic, po 14 dnech mi došla trpělivost a volám na PPL, kdy mi jako balíček hodlají doručit. Tam mi paní slušně vysvětlila, ze chyba neni na jejich straně, ze si lidl jen objednal elektronicky přepravu, ale zboží nedodal, ze musím kontaktovat lidl, tak píši jeden kontaktní formulář na e-shopu Lidlu a bez odezvy... za par dni druhy kontaktní formulář opět bez odezvy. Tak sem vzala telefon a volám po několika minutách čekání v automatu mi zvedne velice milá paní telefon a snaží se mi vysvětlil, ze se teď nemůže dostat do systému, ze nějak vypadl a ze se mi za hodinu ozve a co myslíte?? Nepozvala se. Tak to zkouším dnes opet a popisuji paní svou situaci a ta se mi velice vstřícné vysvětluje jak je vse v pořádku a že mám čekat, ze balíček je opravdu připraven na dodání. Tak ji říkám jak dlouho ještě mám čekat, ať mi řekne kdy ho odešlou, když 16.10. ho předali PPL a dnes je 13.11. a pořad ho nemám a že další měsíc už čekat nehodlám no víceméně jsem nic nevykomunikovala a hovor ukončila s tím, ze tedy opravdu můj balíček někde čeká a ejhle po hodině mi vola paní zpět a začala mi vysvětlovat, ze kvůli nejaké technické závadě v jejich systému balíček již neobdržím, ze to předává technickému oddělení a ze se omlouvá. Ale mužů si prý zkusit objednat znovu, zboží, které už samozřejmě nemají :-D :-D asi abych se další měsíc nenudila a pátrala po své objednávce... Takže e-shop Lidl doporučuji jen psychicky odolným jedincům
Čekám na dodávku už týden, přišly mi zatím 3 kousky ve strašně velké krabici, neošetřené proti pohybu, takže tam při manipulaci docela poletovaly. Čelovka nefční (buď už z výroby nebo po otřesech v krabici ( proti titanové pánvi měla pramalé šance:-)). Zprávu o tom, že chybí zaplacený mixér, kdy bude dodán či bude-li vůbec dodán jsem nedostala. Za mne v e-shopu Lidl naposled.
Vyzkoušel jsem poprvé.Objednal jsem 4..produkty 26.11.2017.Termín dodávky přislíben mezi 30.11.
a 5.12.(ostatní shopy jsou většinou rychlejší!)Potvrzení o odeslání dorazilo 2.12. pouze na 3.produkty(o 4.ani zmínka-Proč????).Potvrzené 3.produkty dorazily 4.12.Dne 5.12. dorazil e-mail potvrzující odeslání
opět stejných 3.druhů(ty dorazily již 4.12.-pěkný chaos,že!!!) o 4.nedodaném produktu opět ani zmínka!!!!
Vznesl jsem formou rychlé odpovědi 2.x(3.a 5.12.) dotaz na dodání tohoto produktu,vždy mi dorazila pouze odpověď-pro velký počet dotazů odpovíme později-zatím nic!Nedodaný produkt jsem dnes koupil v Lídlu v Turnově.Po jeho zakoupení mi dorazil e-mail,že mi tento produkt dnes odeslali!Dodávku tudíž nepřevezmu!.Je škoda,že pružnost odpovědí chybí včetně neinformování zákazníka v případě vyřízení neúplné objednávky-proč není kompletní.
Vyzkoušel jsem poprvé a asi naposled.Zboží přišlo nekompletní,okamžitě jsem urgoval písemně formulářem,ústně na bezplatné lince i v obchodě Lidl, je to už 25 dní žádná reakce ,dělají mrtvého brouka. Žiji na malé vesnici kromě potravin vše ostatní kupuji přes internet. S takovýmto jednáním jsem se ještě nesetkal.