Hlavní navigace

Názor k článku Vyzkoušeli jsme Lidl e-shop. Je přehledný a návykový od Nespokojená zákaznice - Nákup v lidl-shopu už nikdy více... To že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 11. 2017 16:25

    Nespokojená zákaznice (neregistrovaný)

    Nákup v lidl-shopu už nikdy více... To že nedodržují termíny budiž, opravdu by se člověk mohl domnívat, ze na nápor lidi nebyli v e-shopu připraveni... Moje zkušenost zboží objednáno 5.10.2017 u všech položek v košíku uvedeno dodání do 3 dnu. Po par dnech přišel omluvny e-mail, ze nebudou stíhat, ale vyřídí co nejrychleji... 16.10. juchuuuu e-mail s textem vaše objednávka předána přepravci PPL s číslem dodávky abych si mohla sledovat a od té doby nic, po 14 dnech mi došla trpělivost a volám na PPL, kdy mi jako balíček hodlají doručit. Tam mi paní slušně vysvětlila, ze chyba neni na jejich straně, ze si lidl jen objednal elektronicky přepravu, ale zboží nedodal, ze musím kontaktovat lidl, tak píši jeden kontaktní formulář na e-shopu Lidlu a bez odezvy... za par dni druhy kontaktní formulář opět bez odezvy. Tak sem vzala telefon a volám po několika minutách čekání v automatu mi zvedne velice milá paní telefon a snaží se mi vysvětlil, ze se teď nemůže dostat do systému, ze nějak vypadl a ze se mi za hodinu ozve a co myslíte?? Nepozvala se. Tak to zkouším dnes opet a popisuji paní svou situaci a ta se mi velice vstřícné vysvětluje jak je vse v pořádku a že mám čekat, ze balíček je opravdu připraven na dodání. Tak ji říkám jak dlouho ještě mám čekat, ať mi řekne kdy ho odešlou, když 16.10. ho předali PPL a dnes je 13.11. a pořad ho nemám a že další měsíc už čekat nehodlám no víceméně jsem nic nevykomunikovala a hovor ukončila s tím, ze tedy opravdu můj balíček někde čeká a ejhle po hodině mi vola paní zpět a začala mi vysvětlovat, ze kvůli nejaké technické závadě v jejich systému balíček již neobdržím, ze to předává technickému oddělení a ze se omlouvá. Ale mužů si prý zkusit objednat znovu, zboží, které už samozřejmě nemají :-D :-D asi abych se další měsíc nenudila a pátrala po své objednávce... Takže e-shop Lidl doporučuji jen psychicky odolným jedincům

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).