Názor k článku Vyzkoušeli jsme Lidl e-shop. Je přehledný a návykový od Petr - Vyzkoušel jsem poprvé.Objednal jsem 4..produkty 26.11.2017.Termín dodávky přislíben...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2017 9:18

    Petr (neregistrovaný)

    Vyzkoušel jsem poprvé.Objednal jsem 4..produkty 26.11.2017.Termín dodávky přislíben mezi 30.11.
    a 5.12.(ostatní shopy jsou většinou rychlejší!)Pot­vrzení o odeslání dorazilo 2.12. pouze na 3.produkty(o 4.ani zmínka-Proč????).Potvrzené 3.produkty dorazily 4.12.Dne 5.12. dorazil e-mail potvrzující odeslání
    opět stejných 3.druhů(ty dorazily již 4.12.-pěkný chaos,že!!!) o 4.nedodaném produktu opět ani zmínka!!!!
    Vznesl jsem formou rychlé odpovědi 2.x(3.a 5.12.) dotaz na dodání tohoto produktu,vždy mi dorazila pouze odpověď-pro velký počet dotazů odpovíme později-zatím nic!Nedodaný produkt jsem dnes koupil v Lídlu v Turnově.Po jeho zakoupení mi dorazil e-mail,že mi tento produkt dnes odeslali!Dodávku tudíž nepřevezmu!.Je škoda,že pružnost odpovědí chybí včetně neinformování zákazníka v případě vyřízení neúplné objednávky-proč není kompletní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).