Digitální marketing potvrzuje svoji důležitost. Podpořil to vznik nového sdružení předních českých hráčů, kteří se spojili v uskupuní, které pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA). Nové sdružení nese název Digitální agentury a u jeho zrodu stály agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency a Euro RSCG 4D.
K tomuto kroku nás vedla potřeba uchopit profesionálně digitální marketingové aktivity a především tuto rychle rostoucí oblast přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho edukovat,
říká člen ustavujícího výboru sdružení Viktor Mastník z McCann Digital.
Hlavním posláním sdružení budou samoregulace oblasti digitálního marketingu, vzdělávání nejen trhu, ale i agentur samotných, spolupráce se zahraničními agenturami a celá řada dalších aktivit. Celkově má sdružení již 10 členů. O přijetí rozhoduje většinové hlasování stávajících členů.
Členy sdružení Digitální agentury – sekce při AKA jsou k 1. březnu 2010 agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, GREY Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.