Názory k článku Web na míru nebo šablonu? Nepokazte si jméno na internetu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2013 9:19

    Živnostník (neregistrovaný)

    O úspěchu nebo neúspěchu webu nerozhoduje, jestli jde o šablonu nebo webdesign na míru. Faktoru je mnohem víc. Vzhled samozřejmě hrá svoji roli, nezapomeňte ale že i moderní šablony zdarma - třeba v systémech wordpress a blogger - jsou po dizajnové stránce perfektní. Já jsem sobě i svým zákazníkům (živnostníci a malé firmy) vybudoval řadu úspěšných, zarábajících webů na šablonách obsažených přímo ve wordpressu nebo bloggeru. Vytvořili je profesionálové a vypadají dobře. Ale chápu, že luxusní webdesign na míru je pro mnohé firmy a podniky otázkou přestiže. Malým firmám a živnostníkům ale šablony ušetří značné částky, a doplnkové funkce si mohou řešit přes widgety / moduly. Hezký den!

  • 14. 10. 2013 10:03

    Martin (neregistrovaný)

    Máš naprostou pravdu. Máme web postavený na šabloně a efektivita značná. Pro malé firmy klidně šablona (a že jsou dnes již šablony nádherný).

  • 14. 10. 2013 10:07

    Václav Pávek (neregistrovaný)

    Je jedno zda web má profi šablonu nebo web na míru. Důležité je, aby prezentované informace byli snadno čitelné, přehledné a k požadovaným informacím jsem se snadno dostal. Také by web měl dodržovat nějaké standardy a to, že logo je klikací a vede na hlavní stránku, v hlavním menu je na začátku "Úvod (volitelné)" následovaný "O nás" a jako poslední v menu "Kontakty". Dále by web měl obsahovat mapu stránek a pokud web využívá JS/Ajax pro zobrazení obsahu, tak by základní informace (alespoň kontakty) by měli být viditelné vždy.

  • 14. 10. 2013 13:39

    Marek Demčák

    Ono je to v podstatě jednoduché. Chci web, který bude sám o sobě "mým produktem", případně který bude zdrojem mé konkurenční výhody? Nechám si ho udělat na míru a dám za něj desítky až stovky tisíc korun. Potřebuju jen nějaký standardní web, protože už ho mají všichni konkurenti? Rozhodnu se mezi nasazením kastomizovaného řešení za jednotky až desítky tisíc Kč (Wordpress, Drupal, ...) na vlastní webhosting (větší náklady, větší kontrola nad webem a daty) nebo hotové služby s měsíčními poplatky (Webnode atd.) v řádu stovek měsíčně.

    Osobně dělám pro své klienty jen tu první, tedy nejdražší variantu, ale má základní rada je asi pro všechny stejná: nedávejte 100 % rozpočtu do tvorby webu, nechte si i něco na marketing. Není nic horšího než dokonalý web, na který nikdo nechodí, protože na adwords/sklik/pr články/atd. už nezbyly peníze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).