Když už tu děláte reklamu, tak jsem se na Wedos podíval. To je právě firma, které já osobně bych se u webhostingu vyhnul.
Má sice bombastickou reklamu ve stylu „můžete jí u nás na WC“ – „WC má dveře!“, „WC má dokonce u nás i mísu!“, „WC má u nás i podlahu, na které mísa stojí!“, „WC jde spláchnout!“, „u nás můžete použít WC na malou i velkou potřebu!“, „u nás má WC dokonce porcelánovou mísu!“, „na WC je světlo na vykonání potřeby si můžete rozsvítit!“.
Zkrátka takhle bombasticky uchopenou každou samozřejmost – a vypouštění bublinek jsem ještě neviděl.
Osobně bych se Wedosu vyhnul. Jsou tu příliš krátce a evidetně neodhadli pravou cenu. Budou kopírovat na 99,99% osudy mnoha jiných firem, kteří se rozhodli dávat webhosting levně aby brzi zjistili, že musí zdražovat. Takže začnou omezovat hosting, zákazníci postupně začnou zjišťovat, že co jim dříve fungovalo je teď za další příplatek. A pocítí tlak na zvýšení ceny. Následně budete muset řešit přechod jinam.
Tento příběh začínajících společností dávající webhosting v takovém rozsahu zdarma tu bylo plno. Ani jeden z nich nepřežil – pokud výrazně služby neomezil nebo nezdražil.
Já osobně bych právě po zhodnocení informací na stránkách Wedosu o webhostingu tam ani neuvažoval.
P.S.: Autor tohoto příspěvku, Miloslav Ponkrác, se přes 20 let věnuje sw vývoji a databázím. Mimo jiné napsal velmi populární knihu o programování webových stránek, stejně tak jako řadu seriálů na internetu na toto téma. Nevlastní žádnou webhostingovou společnost, tudíž nemá důvod bezdůvodně kohokoli očerňovat či vyzdvihovat.