WebTop100: Jak nabízet a prodávat nezáživné zboží záživně

16. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: www.shutterstock.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek.
Letošní konference WebTop100 je minulostí. Více jak 35 řečníků z e-shopů i velkých společností prozradilo své strategie, jak na zákazníka.

Jak marketingově pojmout prodej hypotéky, tepelného čerpadla nebo zboží pro děti? Odpověď (nejen na tuto otázku) nabídla konference WebTop100. O obsahové strategii, nutnosti opuštění online světa a vydání se za samotnými zákazníky face to face nebo třeba využití youtuberek se rozpovídali někteří z vystupujících řečníků.

Souhrn poznámek o přístupech několika e-shopů či velkých společností nabídl ve svém článku sesterský server Lupa.cz: WebTop100 konference: jak na webu prodávat hypotéky, foťáky i amatérský sex Všímá si rozličnosti v přístupech v prodeji různých druhů zboží a stejně tak i různých výsledků.

Blog nebo tematické semináře

Hypoteční banka ve své snaze nabízet klientům hypotéky vsadila na blog, díky kterému se snaží vzbudit zájem o netradiční bydlení dle vlastních potřeb. Texty blogu nabízejí zajímavé interiéry či exteriéry. Na své klienty se chystá cílit také pomocí videa. 

Další z prezentací poukázala na skutečnost, že je někdy třeba opustit pohodlný online svět a vydat se za zákazníkem. Když očekávaný výsledek online prodejcům dětského zboží nepřicházel, selhávaly i takové nástroje jako jsou sociální sítě nebo blog, museli vyrazit za svými zákaznicemi. V rámci marketingu vsadili třeba i na tematické semináře s odborníky. Na akcích pořízená fota a videa pak začala klientelu oslovovat.

O dalších příbězích a přístupech v marketingu čtěte podrobněji v článku na serveru Lupa.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).