Jak marketingově pojmout prodej hypotéky, tepelného čerpadla nebo zboží pro děti? Odpověď (nejen na tuto otázku) nabídla konference WebTop100. O obsahové strategii, nutnosti opuštění online světa a vydání se za samotnými zákazníky face to face nebo třeba využití youtuberek se rozpovídali někteří z vystupujících řečníků.
Souhrn poznámek o přístupech několika e-shopů či velkých společností nabídl ve svém článku sesterský server Lupa.cz: WebTop100 konference: jak na webu prodávat hypotéky, foťáky i amatérský sex Všímá si rozličnosti v přístupech v prodeji různých druhů zboží a stejně tak i různých výsledků.
Blog nebo tematické semináře
Hypoteční banka ve své snaze nabízet klientům hypotéky vsadila na blog, díky kterému se snaží vzbudit zájem o netradiční bydlení dle vlastních potřeb. Texty blogu nabízejí zajímavé interiéry či exteriéry. Na své klienty se chystá cílit také pomocí videa.
Další z prezentací poukázala na skutečnost, že je někdy třeba opustit pohodlný online svět a vydat se za zákazníkem. Když očekávaný výsledek online prodejcům dětského zboží nepřicházel, selhávaly i takové nástroje jako jsou sociální sítě nebo blog, museli vyrazit za svými zákaznicemi. V rámci marketingu vsadili třeba i na tematické semináře s odborníky. Na akcích pořízená fota a videa pak začala klientelu oslovovat.
O dalších příbězích a přístupech v marketingu čtěte podrobněji v článku na serveru Lupa.cz.