Workshop: Jak dělat marketing téměř zdarma

16. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Vzdělávací projekt AKADEMIE Podnikatel.cz vypsal na 26. srpna workshop, na kterém se účastníci naučí znát i používat základní nástroje marketingové i PR komunikace. Cílem workshopu je vedle objasnění základních pojmů a metodik oboru především identifikace možností praktického využití nástrojů marketingu v komunikaci malé a střední firmy, a to s minimálními náklady.

Účastníci se zorientují v oboru, naučí se identifikovat silná a slabá místa svého podnikání, dozví se, jak zdůraznit své konkurenční výhody. Naučí se rovněž základy tvorby psaní kvalitních tiskových zpráv, reklamních a jiných obchodních textů, případně dalších komunikačních nástrojů.

Těžištěm workshopu bude zejména interaktivní diskuze s cílem ukázat účastníkům nejčastější chyby v komunikaci, a předvést v praxi způsoby, jak definovat správně svou pozici na trhu, cílovou skupinu i vhodné způsoby jejího účinného oslovení. Bližší informace: Workshop: Jak dělat marketing téměř zdarma.

Toto je P.R. sdělení

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).