Názory k článku Za poškození zásilky jsou odpovědné e-shopy

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2011 0:54

    Hexer (neregistrovaný)
    Zakon hovori jasne... ale jak se to bude dokazovat? Dopravni sluzba vam nebude cekat az si prevezmete balicek... rozbalite ho... (to nejde dokud ho neprevezmete coz by mohlo byt brano jako akt doruceni a potvrzeni ze jste prevzali zbozi neposkozene)... smontujete vyrobek (treba PC) a zjistite ze neco nefunguje protoze to ma ustiplou soucastku atp.

    Kdyz vam takhle poslou vec v hodnote treba 500kc to se s nema budete soudit? A po dvou letech (realna rychlost nasich soudu) si vitezoslavne zajdete pro 500kc?

    Seriozni obchod a dopravce to vyresi obratem a poskozene zbozi zaplati pojistovna.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).