Podpořit prodej výrobků lze hned několika způsoby. Akce, slevy, kvalita atd. Jeden z marketingových způsobů je také návrat do dob minulých, kdy například obal výrobku v zákazníkovi vyvolává nostalgické vzpomínky. Třeba zrovna na jeho dětství.
Psali jsme dříve: Retro se veze na vlně úspěchu, v Praze se otevřel druhý obchod s „botaskami“
Marketingová kampaň řetězce Lidl týkající se retro obalů potravinových a kosmetických výrobků je natolik úspěšná, že se mohli zákazníci těšit i z druhé vlny. Další bezesporu přijde. Retro táhne. Lidé rádi vzpomínají. Alespoň tedy na to, co se objevovalo na pultech.
Zda zákazník očekává i stejnou kvalitu, která byla dříve, je otázka, které se věnoval článek publikovaný na sesterském serveru Vitalia.cz.
Čtěte více: Retrosajrajt?
V Národním zemědělském muzeu Praha byla k vidění interaktivní výstava o historii a současnosti obalů na potraviny a jejich recyklaci.
Nahlédněte do rozsáhlé galerie a získejte tak inspiraci.