Zcela netradiční způsob, jak rozšířit řady českých podnikatelů nabízí společnost Žabka, a.s. Spustila kampaň, ve které hledá osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ), které povedou její prodejny. Těm, kdo doporučí vhodné kandidáty, navíc Žabka slibuje ve své kampani tisícikorunovou poukázku na odběr zboží v síti prodejen Žabka. Odměnu však získá jen ten, jehož kandidát úspěšně projde školením a převezme svou vlastní prodejnu. Poté budete kontaktováni a vyzváni k převzetí odměny,
píše Žabka, a.s. na speciální microsite Doporučtenám.cz.
Jak již dříve uvedl pro business server Podnikatel.cz Zdeněk Linhart, ředitel maloobchodu Žabka, obchodní řetězec chce mít do pěti let od svého startu na českém trhu až 500 prodejen, které fungují na principu franšízy. My uzavíráme s podnikateli, kteří pro nás zprostředkovávají prodej v našich prostorách, smlouvu a pracují pro nás de facto jako OSVČ,
řekl Zdeněk Linhart. Ten doplnil, že jednotlivé prostory pro prodejny pronajímá Žabka, která také provádí veškeré stavební úpravy, zajišťuje vybavení prodejen, IT, nábytek a i samotné zboží.
Podnikatel, který v naší prodejně působí, má s námi zprostředkovatelskou smlouvu jako smluvní partner. Zaměstnance my neřešíme, to je záležitost daného podnikatele,
upřesnil Linhart a zároveň zdůraznil: Podnikatel si u nás může vydělat více než je průměrný plat.
Čtěte více: Zdeněk Linhart: Žabka a drahá? To byl pouze mediální výkřik