Začíná podzimní turistická sezona – po čem zákazníci touží?

1. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

I na podzim mohou podnikatelé provozující cestovní kanceláře nebo agentury využít zájmu turistů o jejich nabídku. Je již sice po letní sezoně, ale stále se najde dost zájemců lačných po cestování. Jen je třeba nabídnout trochu něco jiného než pouhé zájezdy k moři. Čtěte více: Podnikání v cestovním ruchu: Ne vždy je třeba vzdělání a praxe Čtěte více: Zákon o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu

Tomio Okamura, člen prezidia a mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur – AČCKA, rozděluje zájem českých turistů o podzimní cestování na šest základních kategorií.

  1. Autobusové poznávací zájezdy po Evropě – tradiční jedničkou je Paříž. Zájem je také o další francouzské kraje, o Itálii, Německo, Rakousko a Švýcarsko.
  2. Slovenské termální lázně. Čtěte více: Lázně pomáhají s regenerací i v boji proti stresu
  3. Letecké pobyty u moře – v září i do severní části Středozemního moře.
  4. Eurovíkendy.
  5. Moravské sklípky. Možno spojit s návštěvou akvaparku v Dolním Rakousku.
  6. Zájezdy do teplých exotických krajin.

Bude-li se tohoto český podnikatel držet, má velkou šanci na úspěch.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).