I na podzim mohou podnikatelé provozující cestovní kanceláře nebo agentury využít zájmu turistů o jejich nabídku. Je již sice po letní sezoně, ale stále se najde dost zájemců lačných po cestování. Jen je třeba nabídnout trochu něco jiného než pouhé zájezdy k moři. Čtěte více: Podnikání v cestovním ruchu: Ne vždy je třeba vzdělání a praxe Čtěte více: Zákon o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu
Tomio Okamura, člen prezidia a mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur – AČCKA, rozděluje zájem českých turistů o podzimní cestování na šest základních kategorií.
- Autobusové poznávací zájezdy po Evropě – tradiční jedničkou je Paříž. Zájem je také o další francouzské kraje, o Itálii, Německo, Rakousko a Švýcarsko.
- Slovenské termální lázně. Čtěte více: Lázně pomáhají s regenerací i v boji proti stresu
- Letecké pobyty u moře – v září i do severní části Středozemního moře.
- Eurovíkendy.
- Moravské sklípky. Možno spojit s návštěvou akvaparku v Dolním Rakousku.
- Zájezdy do teplých exotických krajin.
Bude-li se tohoto český podnikatel držet, má velkou šanci na úspěch.