Začít provozovat svůj vlastní e-shop není žádná věda. Poradíme

28. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Je pokaždé nutné použít pro založení e-shopu předpřipravenou šablonu? Jak vyřešit způsob výdeje či distribuce prodávaného zboží? Poradí odborník.

Jak vyplývá z rubriky eByznys na Podnikatel.cz, eshopům se v Česku daří. Potvrzují to ostatně poslední údaje, kdy se rozrůstá počet výdejních míst největších českých eshopů. Uspět v záplavě internetových prodejců ale stále jde. Důležité je soustředit se na originální nabídku a především chytře nastavit cenovou politiku. Roli také hrají počáteční náklady na zřízení eshopu. 

V úplném počátku mohou pomoci přednastavené šablony, které dokážou vytvořit eshop během pár minut. Důležité je také vyřešit způsob výdeje či distribuce a v některých případech i skladové prostory. Nesmí se zapomínat i na marketingovou podporu, která s provozem eshopu úzce souvisí. Více nám k tomu řekl Pavel Kovařík, Business Partner společnosti SMARTLAB SOLUTIONS.

Autor článku

Autor je redaktorem serveru Podnikatel.cz a provozovatel videoblogu Byznyspark.cz Je absolventem VŠE. Sledujte jeho profil na Facebooku a Google

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).