Vlákno názorů k článku Zakládáte e-shop? Víme, kolik peněz a do kterých forem reklamy investovat od Open Mage - Moc pěkný článek shrnuje tři pilíře internetového obchodu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 8. 2014 18:48

    Open Mage

    Moc pěkný článek shrnuje tři pilíře internetového obchodu, bez kterých bude úspěch jen náhodou, ale spíš utopií. Byznys plán (vč. analýzy konkurence, saturace trhu), marketingová strategie (co se pro daný sortiment hodí - někde to je třeba klidně jen sociální síť a někde spíš tradiční nástroje jako je SEO/PPC/srovnávače zboží) a konverzní optimalizace. Tyhle tři věci jsou podle mě naprostý základ.

  • 13. 8. 2014 9:24

    Miloslav Lněnička (neregistrovaný)

    Rozhodně souhlasím, bez plánování nelze začít, je to perfektní způsob jak ještě v počátku odhalit největší nedostatky a strategii vylepšit co nejvíce pro klienta.

    Konverzní optimalizace je velmi trefné slovní spojení. :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).