Dobrý den, pane Kubíčku,
velmi si vážíme Vašeho názoru. Rád bych však zdůraznil, že se jedná o obecný článek pro především začínající podnikatele. Ti mnohdy vůbec netuší, co to SEO je. Nejedná se zde o výčet všech přesných nástrojů, což vyplývá ostatně i z názvu samotného článku. Text berete příliš odborně, ale jsem rád, že jste reagoval.
Potvrdil jste vy i obecně obrovský čtenářský zájem o tento článek, abychom v tématu pokračovali a už to vzali opravdu z toho konkrétního úhlu pohledu.
Rád bych u této příležitosti přidal reakci autora článku, pana Vojtěcha Šťavíka:
SEO je tak trochu alchymie a hádání, protože nikdo přesně neví, jak vyhledavače fungují, každý má tedy svůj názor na to, co funguje a co ne. Samozřejmě jsme problematiku velmi zjednodušili, ale proto jsou to jen „základy SEO“. Každopádně v článku nejsou uvedeny věci, které nefungují.
S panem Šťavíkem jsme se dohodli na dalším dílu tohoto článku, který bude už více konkrétnější a zkusíme zapojit do přípravy textu i naši poradenskou společnost Dobrý web, která se na tuto problematiku ostatně specializuje. Pokud budete chtít také přispět trochou do mlýna, prosím, kontaktujte nás skrze redakční e-mail.
Hezký den,
Michael Hovorka
šéfredaktor