To jsou zase PR řeči provozovatelů všech možných a nemožných bran, které se chtějí jen přiživit a vstoupit do řetězce jako mezičlánek. Nevím kde vzali, že hlavním problémem nákupu je složitost platby a že je jednodušší (třeba pro mojí mamku) si zřizovat (ideálně několik) platebních metod, propojovat je s kartou, instalovat nějaké mobilní aplikace atd atd. Přitom mi platba předem neřeší hlavní problém, kterým není cihla, ale nepravdivé uvádění dostupnosti. Pokud něco potřebuji na dovolenou, zaplatím a oni mi to nejsou schopni celý týden poslat, já jsem nucen koupit jinde a pak to zaplacené dodané pozdě nemohu ani vrátit, protože jsem pryč více jak 14 dní, tak to je problém. Možná jsem měl jen smůlu, ale pokud to nejsou nějaké drobnosti z eBaye, u kterých mi je jedno, kdy dorazí, chci nad tím mít kontrolu. Možná to souvisí i s tím, že nekupuji blbosti jen tak, ale tehdy, kdy věc opravdu potřebuji a to během pár dní, ne až se obchod uráčí to získat od dodavatele nebo až přijede kontejner.