Názory k článku Zaměstnejte manažera štěstí. Zvýší potenciál firmy a udrží zákazníky

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2016 0:47

    Dan (neregistrovaný)

    Ono úplně stačí, kdy bude mít zaměstnanec slušné peníze, které bude mít JISTÉ - nejen slíbené, když se pan ředitel dobře vyspí a když na Slunci budou slabé erupce :-D

    Dalším bodem je se k zaměstnancům chovat jako k lidem. Takže slušně, neočekávat, že budou pracovat 16 hodin denně jako roboti, nenarušovat jejich osobní život, dodržovat pracovní dobu a soukromí zaměstnanců.

    Jenom tyhle dvě věci způsobí, že zaměstnanec bude pro firmu pracovat klidně až do důchodu.

    Ovšem tihle Happiness manažeři jsou jenom na to, aby se "vlk nažral a koza zůstala celá" - tedy, aby vymýšleli kraviny, ale dál mohli po lidech dupat a platit jim méně než by bylo záhodno.

    Respektive každý, kdo má oddělení "Lidské zdroje" a zaměstnance chápe jako "zdroj" stejný jako elektřina nebo vrtačka, tak asi těžko může mít zároveň spokojené zaměstnance - jen málokdo by byl spokojený, pokud ví, že je označován jako "zdroj" a je k němu tak přistupováno...

    Firemní "teambuldingy" a podobně jsou vždy naprostá šaškárna a zbytečnost. Protože ono to není o společné aktivitě a hraném přátelství, ono je to o skutečných činech... Jestliže uděláte 10 teambuldingů, ale pak bodáte zaměstnance do zad, tak jsou to fakt vyhozené peníze!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).