koukam na ceniky:
Renault fluence jiz od 265 000,-
Hyundai I30 jiz od 290 000,- zakladi cena, bez klimatizace. s klimou 315 000,-
Ve vsech trech autech jsem sedel: v interieru maji Hyundai i Renault tzv. futuristicky design ale velmi umely a ocividne schavlne nabubrely s velkym mnozstvim nelogicky umistenych tlacitek. Skoda jako vzdy pro nekoho nudny ale pro me moderni, minimalisticky a dospely design. Renault i Hyundai maji oba kilovatove silnejsi motor s velkou spotrebou nizkym krouticim momentem, a oba i prez vyssi vykon toci pri stejne rychlosti na idealni rychlostni stupen vice otacek nez skoda. Jde o pomerne zastaralou techniku.
Musím souhlasit s tímto komentářem. Důvod? Nynější cena za Rapida není ještě ideální. Aby měl člověk aspoň nějakou slušnou výbavu, tak se musí ohlížet po minimálně po druhé výbavové kategorii Rapid Fresh Ambition od 279 900 Kč. A dostane slušné auto. Ale důležité je, že Škodovka je opravdu bezpečné, robusní auto a to mluvím z vlastní zkušenosti z dopravních nehod (ne vlastních). Renault, Hyundai a podobné diskontní vozy (jsou jak s papíru), lákají jen na pořizovací cenu, ale když si člověk spočítá náklady na servis a odolnost auta, tak není co řešit. Němec je Němec. A teď do mně ..... .
Souhlas. Pristup do kufru je i pro me dulezity. Mam sedan a je fakt, ze vetsi veci nenalozim. Takze mam sice kolem 500 litru, ale vyuzit se daji stezi. Navic prostor pod zadnim oknem se take neda vyuzit kvuli pevnemu "deklu". Pokud jsou v rapidu pouzity stadnardni VW dily a spotrebbi material jako kotouce, tlumice, atd... neni co resit. Mam francouze od novoty a predni kotouce byly hotove driv nez brzd. oblozeni a nasledovaly zavady podobneho typu na ktere se samozrejme zruka X let nevztahuje. Takze uz me nikdo nepresvedci ze by Skoda byla horsi a z meho pohledu pokud je lepsi mak zakonite bude i drazzsi.