Názory k článku Zapomeňte na píchačky, docházku zaměstnanců hlídejte přes otisky prstů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 10. 2012 10:58

    Borek (neregistrovaný)

    Co mi v článku chybí je nějaké srovnání kupních cen, provozních nákladů, životnosti, složitosti či jednoduchosti ovládání. Takto článek spíše připomíná reklamu pro několik velice málo firem z branže. Při pohledu na jejich ceníky zjistíme, že patří mezi ty nejdražší. Důvodem patrně je, že zákazník na našem miniaturním trhu musí v ceně hradit nezanedbatelné množství drahých programátorů. Ti píší SW prakticky pro jen několik prodaných kusů/rok. Domnívám se, že efektivnější je nákup systému vč. SW dodávaného celosvětově.

  • 10. 1. 2013 11:58

    Milan (neregistrovaný)

    u výběru bych se spíše než na cenu soustředil na rozsáhlost zpracování software dřív nebo později zjistíte že Vám v levném programu něco chybý a dostanete se do situace kdy musí zaplatit hromadu peněz za úpravu programu nebo přejít na jiný. Zde potom narazíte na problém s kopatibilitou HW.

  • 2. 11. 2012 23:16

    martin (neregistrovaný)

    Neviem ci je to rovnake aj v CR, ale na Slovensku nejaky urad zakazal zamestnavatelom kontrolovat dochadzku pomocou odtlackov prstov. Zamestnavatel moze pouzivat odtlacok prsta zamestnanca len na pristup do nejakych kritickych priestorov, ako atomova elektraren a podobne extremy. A zaroven to pouzite zariadenie na tento ucel musi mat nejaky specialny certifikat a povolenie od uradu.. Firmy na Slovensku to pouzivali a museli to po case zrusit.

  • 15. 1. 2013 10:04

    derek (neregistrovaný)

    Tak tohle je docela sporné téma, ale pro biometrii mám jisté pochopení - dělal jsem vedoucího ve velkém produkčním skladě, na výrobě dělalo spoustu cizinců z východu i Čechů - co měli věichni společného, bylo všemožné obcházení docházek na směny a občas to dělalo vrásky plánovačům a vedoucím na směnách. Tak jsme to jednou rozlouskli - místo čipovek jsme se shodli na čtečkách na otisk, pro zaměstnance aspoň odpadá výmluva na zapomínaní karet.

    20. 11. 2017 18:02 redakčně upraveno, důvod: Nepovolený odkaz
  • 29. 10. 2013 22:07

    Rosťa (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    používáme ve firmě aplikaci kamaráda. Jedná se původně o aplikaci na správu úkolů, která má ale jednu zajímavou vlastnost - time tracker=měřič času práce. V praxi to využíváme tak, že když pracovník přijde do práce, přihlásí se, čas se mu začne automaticky počítat a když odchází z práce, odhlásí se. Navíc se z toho generují reporty za libovolné časové období a jsou pak vstupem pro výplaty. Exporty je možné i do excelu. Je přesně vidět, který den kolik času konkrétní pracovník pracoval.

    Aplikace je to zpoplatněná, ale cena je v poměru s ostatními řešeními minimální (platím asi 500kč měsíčně a to aplikaci využívám zároveň jako task management - rozdělování úkolů pracovníkům).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).