Zatímco Koloniál cílí na vesnice, Rohlík míří do dalších okresních měst

8. 2. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Online supermarket Rohlík chce své služby nabízet v dalších okresních městech. Slibuje doručení od 4 hodin po objednávce.

Na trhu online supermarketů se teď aktuálně pohybují čtyři firmy. Každá cílí tak trochu na jiné zákazníky. Zatímco Koloniál na konci roku 2016 ohlásil, že své služby zavede do vesnic, a to zprvu podél dálnice z Prahy do Plzně, kde se pokusí nahradit mizející pojízdné prodejny, Rohlík přichází s výčtem dalších měst, kde chce působit. 

Mohlo by vás zaujmout: Rohlik.cz se přestěhoval do většího. Podívejte se, jak nový sklad vypadá

Jedná se o Plzeň, Liberec, Ústí nad Labem, Hradec Králové a Pardubice. Zákazníky v nově otevřených městech bude Rohlik.cz obsluhovat z pražského skladu, a to výhradně prostřednictvím vlastních aut a kurýrů. Supermarket slibuje, že se zboží dostane do rukou zákazníka od 4 hodin po objednávce. 

Nejen nová města, ale i rozvoz hotových jídel

Rozšíření svých služeb do nových měst není první novinku, se kterou online supermarket Rohlík od začátku roku přišel. V lednu oznámil, že se chystá také nově zaměřit na hotovky. V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů, vysvětlil již dříve nový záměr Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Psali jsem zde: Rohlik.cz spouští svou privátní značku hotových jídel, podívejte se na galerii

Koloniál testuje vesnice

Koloniál se rozhodl své služby zacílit na zákazníky na vesnicích. Chce tak nahradit pomalu mizející pojízdné prodejny. Aktuálně testuje svůj záměr v koridoru kolem dálnice D5 z Prahy až do Plzně, kam spadají města jako Žebrák, Hořovice nebo Mýto a vesnice v cca šestikilometrovém pásmu kolem dálnice. Neočekáváme, že průměrný počet zákazníků na plochu bude takový, jako v případě měst a aglomerací. Na druhou stranu předpokládáme, že objednávané nákupy budou výrazně větší, uvedl už dříve Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).