Češi utrácejí za zážitky mnohem více peněz než v minulých letech. Vyplývá to z hodnocení, které provedla společnost Allegria – Firma na zážitky. Z výsledků plyne, že lidé za ně loni utratili sumu dosahující sta milionů korun.
Naše zkušenosti potvrzují, že zážitky jsou vhodný dárek pro každého.Výjimkou není ani top manažer, který se adrenalinovým zážitkem od nás prostě odreaguje od plnění každodenních povinností. Po dni stráveném se speciální zásahovou jednotkou se může opět vrhnout do práce,
vysvětluje Linda Vavříková, majitelka společnosti Allegria – Firma na zážitky.
Kvůli dobré orientaci na zážitkovém trhu by si zákazník měl vždy ověřit, jaké má firma reference a jak dlouho existuje. Podle Vavříkové by důraz měl být kladen i na komplexnost servisu agentury samé. Dobrým identifikačním znakem může být i fungující kontaktní centrum pro klienty, kde operátorky poradí s výběrem zážitku, schopnost doručit dárkové balení v požadovaný čas, možnost bezplatné výměny zážitku za jiný a v neposlední řadě samozřejmě vystavení dokladu o zaplacení – nejlépe s možností zaplatit až po obdržení zážitku,
shrnula Vavříková, která stanula tento týden U Výslechu business serveru Podnikatel.cz