Balíky - já vím, že je to už ohrané téma, ale bohužel furt krutá realita. Dneska jsem byl na poště, protože očekávám balík (dárek k vánocům - limitovaná edice kalendářů), který se jaksi někde sekl. Balík byl podaný v úterý a v pátek ještě nebyl na doručovací poště. V systému sledování zásilky je zobrazeno, že je stále na podací poště. Když jsem volal na podací poštu, po 5 pokusech (2x mě někdo vypíp) se dovolat, mi to konečně někdo vzal. Bylo mi řečeno, že u nich to už není a je to na nějaké centrální poště a mám zkusit počkat po víkendu, jestli to nedorazí, protože na doručení mají 4 pracovní dny (tak to mám asi už smůlu, protože ty 4 dny dneska už uběhly). Nicméně pokud by to přesto nedorazilo, tak mám podat reklamaci a oni mají 6 týdnů na její vyřízení. Úžasné na tom je, že když jsem se byl zeptat na doručovací poště jestli to není už u nich a je jenom chyba v systému, tak z 5 lidí co byly přede mnou 3 měli problém (balík byl na poště, ale nedostali oznámení ... balík vůbec nedorazil apod.) s doručením balíku. Když si vezmu náklady na cestu na poštu+45 minut čekání na poště (před vámi jenom 5 lidí a 3 přepážky otevřeny), volání po dalších pobočkách, balík který se musel platit předem, dárek, který nemám, a který do Vánoc asi už nedorazí ... tak si velice rychle vzpomenu proč jsem před nějakými 10 lety na poštu zanevřel. Bohužel eshop od kterého jsem balík objednával nemá jinou variantu doručení, takže tohle byl zase na dlouhou dobu první a poslední pokus něco poslat přes českou počtu. Kvalita služeb se vůbec nezměnila, spíš jde od 10 k 5. Po těhle zkušenostech už nikdy víc!