Jasně že musí. Slevový server funguje pouze jako zprostředkovatel, za služby je zodpovědný poskytovatel. Jak mají smlouvy nastavené mezi sebou nemusí zákazníka zajímat (koneckonců si svého zprostředkovatele vybírá poskytovatel dobrovolně, nrvybírá jej zájkazník). Naopak, pokud zkrachuje poskytovatel, zprostředkovatel nemusí zákazníkovi nic nahrazovat.
http://www.jaktak.cz/jak-se-branit-pri-krachu-slevoveho-portalu.html
Asociace je pouze zástěrka zakládajících a provozujících. Stačí podívat se na recenze Berslevy. Kdo řeší tento problémový portál? Proč nemají právě největší slevové portály žádné pojištění? Asi bude v pojištění někde háček. Pojištění mají právě portály, které prodávají hodně nekvalitní čínské zboží a nabídky nejsou zajímavé.
pojištění ale není v tomto případě pojištění. Největší hráči pojištění nemají, protože zde se jedná o pojištění před tím, že bude chtít zákazník vrátit peníze a pojišťovna mu ty peníze vyplatí. Velcí hráči mají takový kapitál, že nějaké trapné pojištění nepotřebují.
Stačí si přečíst jak to funguje...
O krachujících e-shopech slyšíme denně. Slevové portály krachují potichu, zato s většími následky. Rozvoj slevové turistiky sice přinesl jednorázové navýšení zákazníků, ale ne každý hotel, restaurace a jiné chce nabízet slevu do nekonečna a všem. Přirovnal bych to k letákům hypermarketů. Dnes je 70% zboží v akci, slevněno ... nebo cokoliv a hypermarkety naříkají, že zákazníci kupují jen to z letáku.
Podobně to dopadlo i se službou v slevových portálech - jakmile se cena stanovila, je pak zákazník rozčarovaný že je služba vícenásobně dražší a hledá jiný slevový portál, který nabídne podobnou službu se slevou. Restaurace a jiné služby s vysokou přidanou hodnotou si tak snížením cen podřezali větev. Dá se i říci, že po slevové akci přišli o část zákazníků. Ne jednu firmu spolupráce se slevovým portálem málem zničila (slevový portál za to samozřejmě nemůže). To vede k hromadnému odlivu spolupracujících firem se slevovými portály.