O krachujících e-shopech slyšíme denně. Slevové portály krachují potichu, zato s většími následky. Rozvoj slevové turistiky sice přinesl jednorázové navýšení zákazníků, ale ne každý hotel, restaurace a jiné chce nabízet slevu do nekonečna a všem. Přirovnal bych to k letákům hypermarketů. Dnes je 70% zboží v akci, slevněno ... nebo cokoliv a hypermarkety naříkají, že zákazníci kupují jen to z letáku.
Podobně to dopadlo i se službou v slevových portálech - jakmile se cena stanovila, je pak zákazník rozčarovaný že je služba vícenásobně dražší a hledá jiný slevový portál, který nabídne podobnou službu se slevou. Restaurace a jiné služby s vysokou přidanou hodnotou si tak snížením cen podřezali větev. Dá se i říci, že po slevové akci přišli o část zákazníků. Ne jednu firmu spolupráce se slevovým portálem málem zničila (slevový portál za to samozřejmě nemůže). To vede k hromadnému odlivu spolupracujících firem se slevovými portály.