Vlákno názorů k článku Zkroťte dobírku, nejhorší ze všech platebních metod od šíša - Od doby co provozuji eshop, jsem na nich...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2017 23:12

    šíša (neregistrovaný)

    Od doby co provozuji eshop, jsem na nich prestal nakupovat. Zakony pamatuji na ochranu zakaznika a na prodejce skoro vubec. Neustale resim nevyzvednute baliky, odstoupeni od smlouvy do 14 dnu, reklamace apod. A pri kazde teto akci ma zakaznik narok na min. proplaceni postovneho. Jednoduchy priklad. Nekdo si objedna triko za 600,- ktere momentalne neni skadem, tak ho objednam u dodavatele, 50% marze takze ho kupuji za 400,- + ale postove od dodavatele cca 130,- takze na triku vydelam 70,- kc. Pokud si ho zakaznik nevyzvedne tak prijdu jen o 130,- (a uz jsem -60,-) pokud si jo vyzvedne ale do 14ti dnu odstoupi od smlouvy tak vracim celou castku + naklady zakaznikovi na dopravu cca 100,- takze uz jsem -160,- + 400,- utracenych za produkt. Tudis 400,- triko, 130,- prvni postovne, 130,- druhe postovne, 100,- treti postovne zskaznika. Celkova investice 760,- super, ze.

  • 21. 11. 2017 0:50

    Pavel (neregistrovaný)

    Vy neprovozujete e-shop, ale snažíte se něco provozovat....
    1. Prodej přes internet je regulérní podnikání, a proto je potřeba k němu přistupovat zodpovědně a nelze si myslet, že je možné podnikat v internetovém prodeji stylem, zákazník chce rohlík a proto utíkám do pekárny pro jeden rohlík, zákazník snědl rohlík a já utíkám zase pro jeden rohlík do pekárny......
    2. Prodej dnes přes internet je o tom, nakoupit HODNĚ levně u výrobce a potom levně prodat zákazníkům . ( srovnat nejlevnější nabídku je dnes v době internetu velice jednoduché)
    3. Prodávat "svoje" zboží, být dovozcem a ne jen dalším prostředníkem a prodejcem. Nejlépe nakupovat v zahraničí přímo u výrobce. A tím mít náskok oproti konkurenci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).