A proc treba v Amazone nejde platit pres paypal? Protoze se obchodnik rozhold neakceptovat podminky za kterych nema zadnou jistotu ze penize dostane. U platby kreditkou obchodnik penize dostane a v pripade potizi probiha standardni proces reklamace, co u paypal proste neexistuje. Paypal je znamy tim ze kdykoliv zablokuje ucet obchodnika a klidne trva x tydnu nez se situace vyresi, penize i za dodane zbozi klidne vrati zakaznikovi protoze se tak nekdo dle svevule v paypal rozhodne. Platba kreditkou je daleko bezpecnejsi nez pres paypal, ovsem zakaznik musi znat sve prava...
Stalo se mě,že prodejce zboží nedodal a nereagoval na 2x výzvy.Paypal beze slova peníze vrátil na můj účet.Peníze Pay pal totiž zašle obchodníkovi,až dostanete zboží a napíšete recenzi.Nedodanou pohledávku také dohledá,také jsem měl ten případ a zboží jsem po nějakém čase obdržel.Šlo ve všech případech o zámořské e-shopy.
Mnoho let jsem objednával a objednávám vybrané zboží na internetu, většinou od prodejců v USA, Canadě, UK a Něměcku. Pro nedůvěru k prodejcům jsem vyřadil nabídky z Italie, Polska, Francie, Číny a zemím bývalého východního bloku. Vždy jsem platil za vybrané zboží přes PayPal, protože tento system dává jistotou oběma stranám, že v případě jakéhokoliv případného problému, po splnění přesně stanovených kriterií PayPal, které musí dodržovat obě zůčastněné strany obchodu, jsou vám vráceny vyplacené peníze zpět po posouzení oprávněnosti vaší stížnosti. Organizace PayPal zde tedy funguje jako arbitr a zaručuje bezpečné dodržování všech smluvních dohod platných při transakcích prodej/koupě. S bezpečnější ochranou kupce (či prodejce) jsem zatím nesetkal.
V České republice není tato možnost platby za objednané zboží prodejci nabízena. Důvody zde nebudu uvádět, protože celý obchodní a platební system u nás je stále postaven na zkostnatělosti a neochotě bankovního systému a také na stále konzervativní setrvačnosti myšlení občanů, obecně řečeno.
Jen poznámku na závěr, asi po 20 létech příležitostného a bezproblémového nakupování na internetu jsem při rozhodování udělal (při časové tísni a nedostatku daneho produktu na trhu u jiných prodejců) kapitalní a začátečnickou chybu. Chtěl jsem koupit zimní boty Rieker velikost 39 pro manželku a jediný prodejce, který tyto boty v požadované velikosti nabízel byl tento na uváděné webadrese:extrapecka.cz, RedShop, s emailem: white wendy <customerserviceperfect@gmail.com. Kontakt, telefoní číslo, adresa neuvedena, jen možnost vyplnit kolonku uvedenou na objednavce "Kontaktujte Nás" . Jediná možnost platby VISA s uvedenim čísla karty a dalšímy údaji.
Asi jsem v té době nebyl příčetný a vše vyplnil a odeslal. Dostal jsem obratem přes email potvrzenou objednávku s registračním číslem nevybočující standartním tiskopisům ostatních prodejců, ovšem bez výše uvedených důležitých údajů. Druhý den jsem přes "Kontaktujte Nás" odeslal požadavek na doplnění neuvedených potřebných údajů výše uvedených. Žádná odezva, jen vyzvednuté peníze z bankovního účtu (2 179,53 Kč). Po několika dnech jsem požádal dalším dopisem na "Kontaktujte Nás" o objasnění rozdílu mezi cenou obuvi uvedenou v jejich objednávce a vyšší vyzvednutou částkou z mého bankovního účtu. Bez odezvy. V zákonné době, do 14 dnů jsem vyplnil žádost "Odstoupení od objednávky / kupní smlouvy" a požadavkem navrácení pěněz na uvedené bankovní konto a odeslal přes jedinný možný kontakt s tímto prodejcem "Kontaktujte Nás". Neočekávaně mě byl doručen balíček (v černém plastikovém pytlíku, bez krabice) bez dokladů i faktury s odesilací adresou v Nizozemí. Obsah, Addidas plátěné polobotky s litou podrážkou, Made in China, o dvě čísla menší než požadovanou velikosti u objednávky zimnich bot Riker, . Obratem jsem balíček odeslal Českou poštou zpět do Nizozemí na adresu uvedenou na balíčku.Odezva od: e-mail: white wendy <customerserviceperfect@gmail.com ve znění: Dear customer,
Thank you for your cooperation.I will check with warehouse,and give you an answer later.
Best regards
customer service..
Ihned po odeslání balíčku jsem prodejce, tedy .extrapecka.cz potažmo white wendy <customerserviceperfect@gmail.com, informoval o navrácení balíčku a znovu žádostí o navrácení peněz. První žádost jsem zaslal v češtině, následně jsem již korespondoval s prodejcem jen v anglickém jazyce a ten mě po nekolika týdnech také poslal výše uvedený vzkaz/zprávu psaný anblicky.
Do dnešního dne, t.j. 20 .11.2017 mě prodejce nekontaktoval.
Chtěl bych jen varovat ostatní případné kupující před výše uvedeným internetovým prodejcem a doporučit pokud možno při obchodních transakcích použít bezpečný system PayPal.
Naprosto stejná věc od stejné společnosti akorát adresa je gdgolomouc.cz Vše jsem nahlásil na policii. Sám jsem zjistil, že doména této společnosti je registrována na číńana až do června 2018. Pokud nás bude více, třeba se to dostane k hospodářské kriminálce. Jinak je to v hajzlu, protože zloděj je v Číně, tak je vše ok, až nato, že mám 4 000 v prdeli. Zkuste mi prosím napsat na 30a12b26c@seznam.cz
"Jen poznámku na závěr, asi po 20 létech příležitostného a bezproblémového nakupování na internetu jsem při rozhodování udělal (při časové tísni a nedostatku daneho produktu na trhu u jiných prodejců) kapitalní a začátečnickou chybu. "
PRESNE PRESNE z rovnakeho dovodu som aj ja objednala jednu norsku capicu zo stranky kvetinymamerad.cz
absolutne nechapem to zatemnenie mozgu,ale velmi dlho ich zhanam a boli vo vyraznej zlave a tiez som zaplatila.. Hned ako som to odoslala som si prelustrovalal stranku a vydesila sa, ze to bude daky ofajč. Rychlo som kontaktovala banku a cakam ako sa to vyriesi.
a vidim,ze je toto viac
https://www.signal-arnaques.com/en/scam/view/61102
rovnako PODVODNE stranky su
http://www.akademievztahu.cz
http://www.moravskekarpaty.cz