Novou podobu internetového bankovnictví má UniCredit Bank. Způsob přihlášení a podepisování transakcí zůstává beze změny. Mění se ale vzhled a některé nové funkce, které usnadní práci s aplikacemi. Sjednocený design se dotýká všech segmentů v bance, tedy od držitele kreditní karty bez dalších bankovních produktů, přes fyzické osoby a podnikatele, menší a střední firmy až po velké, nadnárodní firmy.
Záměrem nové podoby internetové komunikace klienta s bankou bylo, kromě nového designu, usnadnění práce s internetovým bankovnictvím. Klienti si mohou od poloviny června například zařadit do menu „Oblíbené“ často využívané stránky pro jejich rychlejší zobrazení a zvolit si úvodní stránku, která se jim zobrazí po přihlášení. Další novinkou je také jednodušší a rychlejší vyhledávání v uložených platbách tzv. šablonách,
komentuje novou funkcionalitu Radek Jirka, Multi-Channel Banking UniCredit Bank.