Jedno židovské příloví říká (volná citace), že prodavač nesmí zákazníka otravovat, ale musí ho sledovat a být mu k ruce vždy, kdy jej zákazník potřebuje. A o tom to je. Když si jdu kupovat třeba novou televizi, nejprve nastuduji věc tak, že se mi nikdo v žádných otázkách nevyrovná. Ptám se tedy pouze na věci spojené s konkrétním prodejem, dodací lhůty a tak dále. Tedy zrovna do televizí trochu dělám a tak mě dost naštval jeden maník, co mi patrně po vzoru zdejší nápovědy vnucoval svoji pomoc a v čem mi má pomoci a tak dále. Tak mu říkám, že by mě zajímalo, jakou má funkci hřebenový 3D filtr v tomto konkrétním modelu. A konec. Hotovo. Bylo mi ho líto, tak jsem mu to vysvětlil. A ještě spoustu dalších věcí. Přednáším to, takže mi to nedělalo problém. Za chvíli jsem měl víc posluchačů. Ke cti onoho mládence lze povšem připočítat, že si všechno poctivě zapisoval a ptal se mě na podrobnosti. Pak jsem to ukončil, omluvil se a odešel si koupit ještě rohlíky. Bylo to v jednom hypermarketu.