Názor k článku Byznys vám nekvete? Přesvědčete nenuceně své zákazníky ke koupi od Gotik - Kdyz vlezu do obchodu, mel(a) by me prodavac(ka)...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 7. 2013 20:55

    Gotik (neregistrovaný)

    Kdyz vlezu do obchodu, mel(a) by me prodavac(ka) urcite pozdravit - da tak najevo ze registruje muj prichod a ze je pripraven(a) mi pomoci. Jiz nekolikrat se mi stalo ze dotycny byl zabran do manipulace s telefonem a nebo koukanim do monitoru... Dale by mohla nasledovat klasicka veta "mohu vam s necim pomoct?" Ale vetsinou jdu do obchodu jen koukat, pokud potrebuji neco vyresit, jdu rovnou k prodavaci. na zbytek pouziju Google :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).