Asi, pri cteni prostrednich odstavcu me jimala hruza a do obchodu s takhle vtiravou a ulysnou obsluhou by me nikdo nedostal. Chybi tu zakladni informace, ze obtezovanim zakaznika z nej zadne penize nevytahnete - a uz nikdy. To stejne plati, kdyz se personal obchodu chova jako bachari ve 2 napravne vychovne skupine. Tedy, ze stoji stale metr od vas kam se hnete. Prilis "pomoci" take skodi.
Taky se přimlouvám za to, aby mě při vstupu do obchodu nikdo neoslovoval a nesnažil se se mnou zapříst hovor. Jakmile mě "klofne" prodavačka, zapomínám na nakupování a mám jediný cíl: co nejrychleji odsud! Když přijdu do obchodu, nechci si povídat, nechci nikomu vysvětlovat, co chci (když třeba při vstupu do obchodu ještě nevím, co chci), chci si v klidu prohlédnout zboží a to poslední, co bych si přála, je, aby se mě nějaký vyškolený člověk snažil rafinovanými otázkami dostrkat ke koupi něčeho. Když potřebuju poradit nebo se na něco zeptat, má být prodavač/ka někde poblíž k dispozici, ale jinak by mi do nákupního rozjímání neměla zasahovat. Když mě nechají v klidu bádat, nakoupím si kolikrát kupu věcí (mám na mysli hlavně oblečení apod.), ale pokud jsem někdy podlehla takové manipulaci, vždycky z toho byl jen jeden kousek a potom rychle pryč (někam, kde mi dají pokoj)...