Zaregistroval jsem se, jako dodavatel. Jsem již schválen a jal jsem se zadávat jednotlivé doklady.
K mému překvapení jsem zjistil:
1) že třeba IČO odběratele není povinné. (copak je nějaký zaměstnavatel bez IČO)
2) Údaje o odběrateli ( zákazníkovi) nemůžete zadat do nějakého adresáře a pak z něho vybírat a přidávat doklady s částkou. Systém si nic nepamatuje.
3) Dokladů do 30.9.2017 je velmi hodně. Proč to tam nejde nakopírovat třeba přes CSV
4) Při dotazu na kontaktním telefonu Cool centra jsem se dozvěděl, že se jedná pouze o faktury. Dokladů v hotovosti a dobírek se to netýká. Je to pravda? Nač tedy pak evidovat ? Stejná hloupost jako platby kartou u EET.
5) Kontaktní mail adresa, také jedna z podivností jak ověřovat mezi sebou správnost dokladů. To obyčejně tak bývá, že osoba, která objednává, není osobou účetní, která by pak měla potvrdit správnost zadaných údajů. Nebo když na straně zákazníka někdo odejde ( ukončí prac poměr), zruší se jeho mail adresa. Jak se my dodavatelé toto máme dozvědět ? Místo toho aby udělali přístup zákazníka do portálu, tak spustí takovýto paskvil.
6) je to smutné člověk by se tomu i snad věnoval a chápal by opodstatnění, ale ti co to vytvořili jsou na úrovni programovaní roku 1985, to běhali takový oranžový mašiny IQ151.
Dobrý den,
dodavatel plnění se může přihlásit zde: https://portal.mpsv.cz/web/zamestnavani-ozp/enp#/enp/dashboard
Dagmar Kučerová
Ten formulář je prostě příšerný a dělat něco zpětně je naprosto nemravné!!!
Jsme úplně vyřízené, ve formuláři, jak psal pán výše, nedává smysl naprosto nic.
!!!!!Měli by urychleně doplnit vyhlášku a akceptovat tiskové sestavy pořízené do 30.9.2017 a následně od 1.10. 2017 udělat zkušební provoz.!!!!
To je naprostá šikana, co si s tím formulářem vymysleli!!!
Dobrý den.
Kontaktujte prosím družstvo invalidů Ergotep. Ty jsou jedničkou v sociálním podnikání v ČR a náhradním plněním se zabývají spoustu let. Pokud podléháte náhradnímu plnění, pak jej můžete uplatnit i na jejich školení.
Více naleznete na https://www.nahradni-plneni.info nebo https://www.ergotep.cz .
Doložení za rok 2017 proběhne stejně jako v letech minulých, tedy formou čestného prohlášení se sestavou od dodavatele. Pro Vás jako odběratele je to prakticky stejné. Jen s tím rozdílem, že u nebudete vyčíslovat a předkládat jednotlivé, ale pouze splnil/nesplnil. A pak trnout hrůzou, zdali Vám dodavatel opravdu všechny doklady, které slíbil zadal na i na portál mpsv. Jelikož to doposud nikdo nekontroloval vyjma náhodných kontrol, tak to bude dost zajímavé, mělo by to fungovat křížem. Předpokládá se, že spousta náhradního plnění bude nekrytých. Raději a s předstihem si vyžádejte od dodavatele ujištění, že doklady byli zadány na portálu ministerstva práce a sociálních věcí (mpsv).