Euro: Značka České pivo se na trhu objeví nejdříve za čtvrt roku

25. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Procedurální záležitosti v Evropské komisi způsobí, že české pivovary budou moci užívat nový chráněný název České pivo na etiketách nejdříve za tři měsíce. Půlroční lhůta od zveřejnění žádosti o zápis chráněného zeměpisného označení České pivo u EK přitom vypršela ve středu o půlnoci, aniž by někdo k návrhu vznesl připomínky.

Na etiketách se ale označení České pivo objeví nejdříve za tři, ale i za pět měsíců. Hlavní důvodem několika měsíčního zpoždění je nutnost překladu nařízení do 23 úředních jazyků EU. V letních měsících se kvůli nedostatku překladatelů tato doba může hodně posunout za obvyklé tři měsíce, přesně to nelze odhadnout, řekl serveru Euro online mluvčí zastoupení Evropské komise v ČR Martin Stašek.

Českým pivovarům tak uteče atraktivní letní sezona, kdy značku již mohly využít jako nový marketingový nástroj, připomíná server.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).